donderdag 25 februari 2010

You rule


Met dank aan nicole voor haar (dustin pike) digi stamp uitdaging.''
Zo dat was een moeilijke op gave een jongens kaart en het in kleuren was nog het lastigs vooral als je man er mee gaat bemoeien en wat verkeerd doet dus ik heb wat moeiten bij klussen er op.
Maar ja het is niet anders .
Ik heb de stenen muur echt verbrand stinken joh in huis!
Het kleuren met geel gaat niet makkelijk het is geen copic helaas ,ik heb niet veel kleurtjes.
schaduw is erg moeilijk te doen.
Zelf vind ik hem wel goed gelukt.
Nicole vind je hem goed zo!
Groetjes Heidy

5 reacties:

Blogger CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei...

Wat een mooie kaart en die stenen muur op de achtergrond, geweldig!!!

Groetjes Jolande.

25 februari 2010 om 12:15  
Blogger Nicole Verkooijen zei...

Wat een origineel idee zo met die muur op de achtergrond, klasse !!

Liefs Nicole

25 februari 2010 om 23:03  
Blogger marjolijn zei...

Hoi Heidy,
Superleuk kaartje heb je gemaakt.
Ik zag op je blog een banner van de creatieve vlinder, die zit toch in Purmerend??????
Woon je daar in de buurt?
Wij komen daar ook vaak. (wij wonen in Edam en Volendam.

Liefs Marjolijn

27 februari 2010 om 05:56  
Blogger Martha zei...

Dit is prachtig zeg, knap gemaakt, helemaal super!!!

27 februari 2010 om 12:55  
Blogger Debbie Stip zei...

Leuk gedaan zo met die muur! zelf ook een poging gedaan, vond het maar lastig hoor ;)

Groetjes,
Debbie

28 februari 2010 om 14:40  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage